♥ Gårdagen

I går skulle pappa se på hockey tillsammans med några av sina arbetskamrater. Han som är lite udda hejjar på HV71, så han skulle naturligtvis då befinna sig i Jönköping denna afton. Pappa bad mig redan för några veckor sedan köra honom och eventuellt gå på bio med mamma där i Jönköping och så. Vilket vi faktiskt gjorde. Men allra först började dagen med att vi hälsade på min söta farmor, som för övrigt har kommit hem från sjukhuset och mådde ganska ok endå. Glädje! Där tog vi oss en fika som bestod av kladdkaka och Pepsi (iallafall för min del). Sedan drog vi vidare emot Jönköping och lämna av Pappa. Väl när vi gjort det besökte jag och mamma en resturang. Där åt jag en super god förrätt.


Den bestod av vitlöksbröd med färskost, rökt lax, parmesanost och rödlök och lite annan sallad.

Mamma åt dock bara vitlöksbröd. Däremot åt hon en mycket godare huvudrätt än jag som inte var jätte nöjd efter mitt val, ångrade så att jag inte tog struts som fanns där, men va osäker på tillbehöret som visade sig vara utsökt. (Mamma hade det med sin rätt)


Här är jag med min huvudrätt


Mamma med sin huvudrätt

Efteråt kollade vi på filmen shutter Island, den var annorlunda och mycket bra. Helt klart sevärd, mer säger jag inte ;) Tack för en trevlig kväll mamma och pappa kom hem välbehållen tack varje mig! :) Bra va?


Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Haha taack! Jag använder ett program som heter PhotoScape. Det är jättebra faktiskt, tror det går att redigera bilder där också, och så kan man ladda ner det gratis :)

2010-03-07 @ 21:17:01
URL: http://elinhallman.blogg.se/
Postat av: Marran

den där förrätten såg hur god ut som helst :) på tal om mat :P haft en bra helg?

2010-03-08 @ 08:57:09
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/
Postat av: mayamelissa

du har verkligen jättefint hår!

2010-03-08 @ 09:16:50
URL: http://mayamelissa.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej men det lät ju kul! :)

Ja och ifall du missförstod mig så går de nog tre år här också :D hur är läget annars då? :)

2010-03-08 @ 13:53:20
URL: http://alexandrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0