6 Oktober - 16.32

De sista dagarna har bara sprungit förbi och fan va det ska vara jobbigt! I Onsdagskväll/natt kom min kära Putte hem för att hälsa på. Det var verkligen toppen att få träffa honom igen. :) Men han stannade bara tills på måndagen då han sakta men säkert tog tåget hemåt igen. Buhu. Denna gången höll jag mig från tårar, tills jag kom hem... då jag insåg att jag inte ens vet när jag ska få se honom nästa gång.

Dagarna innan dagen med stort D (Lördagen) fixade jag och Patrik en del, vi skällde på varandra en del, och vi myste en del. Allt detta spektakel för en liten fest. Fast festen då vi firade varandras 20åriga liv måste jag säga, blev väldigt lyckat! Jag hade grymt roligt och stämningen var på topp. Kände iallafall jag, hoppas ni som var där kände samma sak (jag har inte hört något klagomål iallafall). Det finns la en del som man kan klaga på och som jag inte riktigt var nöjd med, men de sakerna behåller jag för mig själv. Jag är iallafall glad över att ha fixa en fest för mig och min Älskling (Bilder kommer någon gång, då jag orkar lägga in dem i datorn och sånt där tråkigt) :P

De andra dagarna sprang också förbi med en väldans fart. Varför ska tiden gå så förbannat fort när min älskling är hemma? FY! Jag hinner ju knappt se honom innan man är tvungen att säga hejdå igen! :( Men man måste skiljas för att kunna träffas igen! Man måste ju liksom se något positivt med allt, eller hur var det? :)


Kommentarer
Postat av: Malin.h ;)

Riktigt lyckad fest! tack för att jag blev bjuden <3

2010-10-06 @ 16:59:51
Postat av: Freddie

alla snälla ord och tröstande ord hjälper ju på något sätt så tack :).



kul med din fest !

2010-10-07 @ 07:12:43
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: sandras

sv:okejokej! jag ha ladda ner dom elr håller på just nu men changeling eller hur de nu stavades den var jätte dålig kvalla... :(

2010-10-07 @ 17:11:25
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Det blir lättare om man försöker se positivt iaf:)



Svar: Nej jag tjänar inte mycket nu men mer än på förra sidan som lovade mig mer men inte gav ett öre:/

Haha ja okej jag vill också ha familj och hus och ett jobb men sen kan det få stanna;P



/E

2010-10-07 @ 21:27:18
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0