8 Oktober - 17.09

I måndags köpte jag för första gången ett gymkort :O Detta innbär alltså att jag ska börja träna på allvar igen! Jag har redan hunnit med tre pass på denna vecka, det är inte illa va? ;)

- Afropowerdance, hyfsat roligt men tror zumban som kommer i Januari kan vara grymt mycket roligare!
- Easyline, med ett bättre namn cirkelträning. Som de flesta vet är cirkelträning jäkligt tufft och det var det här med kan jag intyga. Men roligt och framför allt nyttigt! Jag kommer bli ett muskelberg snart ;)

Nä men jag är faktiskt än så länge väldigt nöjd :) Drar kanske dit en sväng i morgon och springer några kilometer ;) Någon som vill följa med? :)

I nästa inlägg kommer jag avslöja vad jag gav Patrik i födelsedagspresent och vad jag fick av honom ♥

Kommentarer
Postat av: Freddie

jad.. såklart dina ord hjälper ...:)



va nyttigt o duktig du är :)

2010-10-08 @ 20:56:17
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Sievers

Inte för att vara sån, men jag tror inte att något med ordet "easy" i kan vara speciellt tufft ;)

2010-10-15 @ 13:46:35
URL: http://solvosententiaswe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0