Update - 22.10

Nu tar jag en paus från mitt urtråkiga slit (Pluggandet). Att behöva plugga på en fredag känns sådär faktiskt, men det värsta av allt är att ha vetskapen om att man ska plugga resten av helgen också gör axlarna extra tunga.

Men som sagt, jag tar en paus för att berätta om vad jag fick av Patrik i 20års present och vad jag gav honom! Vi börjar med vad han gav mig :)

Jag fick ett presentkort på en skönhetssalong, tror jag att det är iallafall? De hade tydligen för det priset rekommenderat nagelförlängning med gel och grejer samt "hot stone-massage". Så det ser jag verkligen framemot! Tack Älskling! Frågan är bara när man bör göra dessa två saker? :)

Av mig fick Patrik (och jag) en Luftballongresa, det ni! Fatta mäktigt att vara uppe i luften, i en ballong och titta ner på alla pyttesmå människor och sedan få skåla i champange! ;) Det tror jag kommer bli jättespännade och bra! Och det verkade som Patrik uppskattade presenten också :)  (Min del fick jag av mina föräldrar i 20års present)


Snodd från Google

Kommentarer
Postat av: sandras

sv:ne asså jag hittar inte..:(

2010-10-10 @ 16:31:23
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Vilka roliga presenter ni båda kom på!:)



Svar: En inlämningsuppgift hade jag och tenta om drygt två veckor, hua!;P Men ikväll har jag inte pluggat nåt för nu är jag värd ledighet en kväll;P



Jodå visst kan jag säga, man får 1öre per sidvisning så det beror ju på hur många besökare man har och hur många gånger folk klickar in sig på bloggen:) För min del blir det ingen jätteinkomst då jag inte är så aktiv just nu;P



/E

2010-10-11 @ 21:59:15
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: Sievers

Måste bara klargöra en sak Frida... Människorna är faktiskt inte "pyttesmå" när man är i en ballong. Grejen e att ögat tror det när dom är långt borta, och för övrigt så e det du som e pytteliten inte alla andra! ;)

2010-10-15 @ 13:43:59
URL: http://solvosententiaswe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0