5 September - 20.14

Tjosan... säger en mega förskyld Frida. Det hände bara sådära PANG igår och i natt har jag inte sovit allt för många timmar. Orka sånthär, jag har ingen ork alls med någonting... ursh och fy!

I går var jag på 30års fest hos min kusin, mycket god mat och sällskap. Vi fick buffé med tacogratäng, kycklingspett, salsasås och aiolisås (mycket mycket mycket vitlök i) och nybakt bröd. Visst låter det gott? Senare var det meningen att jag och några små damer skulle dra ut på krogen, men blev inte så, istället tillbringades vi hemma hos Emma och hade myskväll. Vilket nog var ganska klokt beslut med tanke på hur jag mår idag. Tack för en trevlig kväll!

I morgon blir det skola igen, si sådär två timmar. Har as gött schema, än så länge iallafall.

Föresten måste berätta en sak till, i natt snackade jag med Ghezal, en mycket trevlig tjej, om distansförhållande och det var så himla skönt. Hon förstod verkligen hur det är att sitta i den sits man sitter och det var skönt att få prata av sig lite till någon som förstår. Tack så mycket Ghezal! :) 

Nu ska jag gå och bli lite mindre förskyld, hur gör man? Tips någon?

Kommentarer
Postat av: Lina

Tips till att bli av med förkylningen: Sov ordentligt och ät vitaminer, då blir immunförsvaret starkare och kan få bort förkylningsbakterierna fortare =)

2010-09-05 @ 21:46:30
URL: http://linamogren.blogg.se/
Postat av: Freddie

jobbigt med förkylningem.



hundar är som de är :) det är charmen.



Ja, knasigheter är oftast lite småtrevligt :)



kategorier...

gå in på kategorier.

Tryck på ny kategori.

Skriv in namn

tryck på lägg till kategori



om det var det du menade.. Då ska det funka.

Jag har slöat , vilat , kollat lite basket och laddat upp ork för imorgon :)

2010-09-05 @ 21:58:32
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Freddie

inte ännu , jag nöjer mig med min ständiga huvudvärk just nu...



håller med dig om hundarna :)



det är svårt att veta vad det är fel när jag inte sitter hos dig o ser .. men jag testade nu och gjorde inget annat än det jag skrev...



inte ha söndagsångest.. du försör du ju hela söndagen och helgen blir bara en dag...



kram!

2010-09-06 @ 09:20:19
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: alice

sv; jag vet :( allt bra? kram :D

2010-09-06 @ 20:07:10
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0